kolmapäev, 7. mai 2008

Film, 7. mai

Mulle tundub, et minust on saanud õpetaja, kes on tuntud auditoorsete tundide ära jätmisega. Aga õnneks ongi meil selline aine, mis väga ei eelda minu füüsilist kohalolekut ja ma saan oma kalliste õpilastega suhelda ka muul viisil.

Täna ma palun teil, filmijad, kes te eelmisel korral kohal ei viibinud, sooritada üks teadmiste kontroll. Fail asub siin. Laadige see omale alla, täitke digitaalselt ära (klassis või kodus) ning saatse täidetud leht mulle aadressile priit.tammets@lillekyla.edu.ee.

Kõikidele esitatud küsimustele soovin saada täislausetega vastuseid, va. viimane küsimus, mis ei ole ka hindeline. Tähtaeg on 9. mai (reede), kaasa arvatud.

Ilusat kevadilma!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.